Sopimusehdot
Peruutusoikeus
Asiakkaalla on oikeus perua tai vaihtaa sovittu aika, mutta peruutus on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen sovittua aikaa. Muutoin yrityksellä on oikeus laskuttaa asiakkaalta sovitun palvelun hinta kokonaisuudessaan. Sairastapaukset katsotaan tapauskohtaisesti.
Asiakkaan kanssa yhdessä laadittu palvelusopimus voidaan purkaa, mikäli asiakas ei ole tyytyväinen saamaansa palveluun tai palvelulle ei ole enää tarvetta. Asiakkaan puolelta sopimuksen irtisanomisaika on 1.4.2024 alkaen 14 vuorokautta ja palveluntarjoajan puolelta sopimus voidaan irtisanoa välittömästi. Sopimuksen irtisanominen voidaan hoitaa puhelimitse tai kirjallisesti. Sopimuksessa sovittujen asioiden on toteuduttava, esimerkiksi jos on sovittu kerran kuukaudessa tapahtuvasta siivouksesta, on siivouksen toteuduttava joka kuukausi (erikoistilanteet huomioiden), muutoin sopimus voidaan katsoa rauenneeksi.
Asiakkaan ja palveluntarjoajan velvollisuudet
Palveluntarjoajana olemme velvollisia tuottamaan palvelun sovitusti ja ajallaan. Mikäli joudumme jostain syystä siirtämään sovittua aikaa, on uusi aika sovittava asiakkaan kanssa mahdollisimman nopealla aikataululla. Olemme myös korvausvelvollisia asiakkaan pyytäessä, mikäli olemme vahingossa rikkoneet tai kadottaneet asiakkaan omaisuutta. Olemme salassapitovelvollisia asiakkaiden, henkilöstön ja yrityksen asioista, emmekä saa luovuttaa asiakastietoja ulkopuolisille. Henkilötiedot säilytetään lainmukaisesti yrityksen toimipisteellä lukituissa tiloissa.
Asiakkaan tulee palvelua varatessaan ilmoittaa kaikki palvelun tuottamisen kannalta oleelliset tiedot ja toiveet. Sairastumisista tulee myös ilmoittaa ajoissa, sillä emme työn luonteen vuoksi voi tulla hakemaan tartuntaa, mikäli palvelun ajankohta voidaan siirtää. Rehellinen ja avoin kommunikointi asiakkaiden ja palveluntarjoajan välillä on meille tärkeää.
Kilometrikorvaukset ja laskutuslisä
Veloitamme asiakkaalta kilometrikorvaukset 20 kilometriä ylittävältä matkalta. Eli jos työntekijän kulkema matka lähtöpisteestä asiakkaan luokse ylittää 20 kilometriä, veloitamme sen ylittävältä matkalta 0,80e/km tai tapauskohtaisesti sovittuna.
Annin Apu pyrkii vähentämään paperin kulutusta, minkä vuoksi veloitamme paperilaskusta laskutuslisän 3,90e/lasku, joka kattaa laskun tulostus- ja postituskulut.
Asiakaspalaute ja reklamaatiot
Asiakaspalautetta voi antaa käynnin yhteydessä suullisesti, kirjallisesti sähköpostitse tai nettisivuilla (www.anninapu.fi) erillisellä palautelomakkeella. Reklamaatioihin suhtaudutaan vakavasti ja kehitämme palvelun laatua palautteita vastaaviksi.
Annin Avun omavalvontasuunnitelma löytyy täältä: